77708
Innovatiivinen jokasään puolisynteettinen (esterit + HC-synteettiset) moottoriöljy nykyaikaisiin raskaisiin ja nopeisiin dieselmoottoreihin turboahtimella tai ilman, vaikeissa olosuhteissa. Öljy täyttää maailmanlaajuisen GLOBAL-DHD-1-spesifikaation, jossa otetaan huomioon kaikki eurooppalaisten, amerikkalaisten ja japanilaisten valmistajien vaatimukset raskaille dieselmoottoreille, jotka on valmistettu vuodesta 1998 lähtien ja jotka toimivat vaikeimmissa olosuhteissa, ja öljynvaihtojen välillä on lisätty kilometrimäärää. nykyiset standardit myrkyllisten aineiden pitoisuuksille pakokaasuissa ja asennettu raskaisiin ajoneuvoihin (yli 3,9 tonnia).
Tuotteen ominaisuudet:
- Esterikomponentit yhdistettynä korkealaatuisimpaan puolisynteettiseen pohjaan, joka täyttää GLOBAL DHD-1 -vaatimukset ja jolla on optimaalinen viskositeetti laajalla lämpötila-alueella, tarjoavat erinomaiset kitkaa, kulumista ja naarmuuntumista estävät ominaisuudet, mikä pidentää merkittävästi käyttöikää laitteiden kaikissa, jopa äärimmäisimmissä käyttötavoissa, erilaisissa ympäristön lämpötiloissa ja tarjoaa merkittäviä polttoainesäästöjä;
- Esterikomponentit yhdessä luonnollisten antioksidanttien kanssa lisäävät öljyn lämpöhapetuskestävyyttä, mikä yhdessä erinomaisten pesuaine-dispergointiominaisuuksien (TBN> 10) ja alhaisen tuhkapitoisuuden kanssa vähentää tehokkaasti hilseilyn ja lakan muodostumista, ehkäisee öljyn kertymistä. kaikenlaiset ja pitää moottorin osat poikkeuksellisen puhtaina koko huollon ajan vaihtojen välillä;
- Ainutlaatuinen esteriä sisältävä koostumus antaa öljyn kestävyyttä ikääntymistä vastaan, ja pienentyneen haihtumispisteen ja korkean leimahduspisteen ansiosta se vähentää öljyn hilseilyjätettä, mikä mahdollistaa sen käytön moottoreissa, joissa on pitkä väliaika ja tavanomaisissa moottoreissa;
- Esteripitoisen pohjan ansiosta optimaalisella viskositeetilla on erinomaiset ominaisuudet matalissa lämpötiloissa, mukaan lukien alhainen jähmettymispiste, sekä hyvä öljyn pumpattavuus ja moottorin komponenttien pyörittävyys alhaisissa lämpötiloissa, helppo "kylmäkäynnistys" (-30 ºC asti). ) ja vähentää käynnistyksen kulumista;
- Yhteensopiva pakokaasujen kierrätysjärjestelmien (EGR) kanssa. Vähentää noen muodostumista;
- Suojaa tehokkaasti moottorin osia kaikenlaiselta korroosiolta;
- pienempi vaahdon muodostus;
- Käsittelee tehokkaasti noen leviämisen aiheuttaman kohonneen viskositeetin aiheuttamaa leikkausjännityksen kasvua käytön aikana;
- Voidaan käyttää yhdessä muutamien kanssa, joissa on korkeampi rikkipitoisuus.
Suunniteltu kaikentyyppisille raskaille dieselmoottoreille (pitkän matkan kuorma-autot, linja-autot jne.), off-road-koneille (rakennus, kaivos, maatalous) sekä eurooppalaisten, amerikkalaisten ja aasialaisten valmistajien erikoislaitteisiin, jotka täyttävät Euro I, II:n vaatimukset. , III, IV, joissa vaaditaan CI-4 Plus tai alhaisempi suorituskyky.
Voidaan käyttää bensiinimoottoreissa, joissa vaaditaan API SL:ää tai alhaisempaa suorituskykyä.