6461
Anticor Schwarz on korkealaatuinen korroosionesto- ja soranestoaine aerosolin muodossa, joka perustuu synteettisiin hartseihin ja kumeihin. Se on tarkoitettu auton korin ulko- ja sisäpintojen, pohjan, pyöränkaarien, siipien, esiliinojen, autojen kynnysten alapintojen jne. käsittelyyn. Se soveltuu konepellin, ovien ja korin sisäpintojen käsittelyyn. vahvistimet. Ammattimaisessa korikorjauksessa sitä käytetään suojaamaan hitsauksia paneelien sisäpuolelta, suojaamaan uusien koripaneelien sisäpintoja sekä käsittelemään lokasuojat, ovet, esiliinat, konepellit, tavaratilat jne. ennen asennusta autoon.
Ominaisuudet:
- Suojaa vartaloa luotettavasti tiesuolan ja jäänpoistoreagenssien negatiivisilta vaikutuksilta, kaikenlaisilta ilmakehän vaikutuksilta, korroosiolta, suojaa tienpinnan hiukkasten (sora, murskattu jne.) aiheuttamilta naarmuilta;
- On passivoivia ominaisuuksia, mikä hidastaa merkittävästi jo alkanutta korroosioprosessia;
- Muodostaa vahvan, sileän, pysyvän elastisen kalvon, jolla on tikostrooppiset ominaisuudet (voidaan levittää paksuna kerroksena ilman tahroja ja itsetasoittumista, ja siinä olevat naarmut ovat alttiita itsekiristymiselle), kestää mekaanisia vaikutuksia, kosteutta, suoloja , happoja ja emäksiä kuivauksen jälkeen. Ei halkeile tai kulu käytön aikana;
Tunkeutuu tehokkaasti pienimpiin rakoihin, syrjäyttäen vettä halkeamista, halkeamista ja runkopaneelien välisiä liitoksia muodostaen vedenpitävän kerroksen;
- Tarttuu erinomaisesti – pysyy tukevasti myös sileillä, ei-huokoisilla pinnoilla. Se ei menetä tarttumisominaisuuksiaan erittäin korkeissa lämpötiloissa – se ei kuoriudu irti ja pysyy tukevasti lämmitetyllä pinnalla;
- Neutraali metalleille, muoveille, kumeille ja maalipinnoitteille;
- Kestää erittäin alhaisia lämpötiloja, säilyttää plastisuuden ja ei halkeile;
- Sillä on äänieristys- ja tärinää estävät ominaisuudet, mikä vähentää merkittävästi tiemelua ja korin osien tärinää, mikä lisää ajomukavuutta;
- Kuivaa nopeasti. Ilmoitetut ominaisuudet saadaan täydellisen kuivumisen jälkeen.
Käyttö: Ennen tuotteen levittämistä pinta on puhdistettava huolellisesti ruosteesta, liasta ja pölystä, rasvasta, öljystä ja muista orgaanisista epäpuhtauksista. Rasvanpoistoon suosittelemme 9691 MANNOL Brake Cleaner -puhdistusainetta. Parhaan tuloksen saavuttamiseksi on suositeltavaa käyttää tuotetta huoneenlämmössä.
Ravista ilmapalloa hyvin, kunnes sisällä oleva ilmapallo vapautuu ja kuulet sen äänen. Jatka sitten ilmapallon ravistamista vielä minuutin ajan. Pidä sitä pystyasennossa ruiskutettaessa ja ruiskuta enintään 1,5 mm kerroksella noin 20-30 cm etäisyydeltä pinnasta. Kulutus- ja korroosionkestävyys kasvaa pinnoitteen paksuuden myötä. Tästä syystä ruiskutus tulee toistaa kerran tai kahdesti lyhyen (1-2 minuutin) kuivumisajan jälkeen. Tasaisen pinnoitteen saamiseksi ja käsittelemättömien alueiden välttämiseksi ruiskutus on suoritettava ristikkäin. Pinnoite ei ole altis lisävärjäytymiselle.
Kerroksen paksuudesta ja sääolosuhteista riippuen auto on taas valmis ajoon noin 2 tunnin kuluttua. Lopullinen kuivuminen kestää 12-24 tuntia.
Huomio! Puhdista levityksen jälkeen sylinterin venttiili ruiskuttamalla pää alaspäin, kunnes vain ponnekaasu vapautuu!