90116
Universaali premium-luokan synteettinen moottoriöljy, joka on kehitetty erityisesti TOYOTAn ja LEXUS:n nykyaikaisiin diesel- ja bensiinimoottoreihin, joissa on muuttuva venttiilin ajoitustekniikka VVT-i, turboahtimella tai ilman.
Tuotteen ominaisuudet:
- Esterikomponentit takaavat erinomaiset kulumisen ja kitkanestoominaisuudet öljykalvon poikkeuksellisen kestävyyden ansiosta, mikä yhdistettynä erinomaiseen pumpattavyyteen pidentää merkittävästi moottorin käyttöikää jopa moottoreissa, joissa on start-stop-järjestelmä;
- Säästää merkittävästi polttoainetta alhaisemman korkean lämpötilan viskositeetin (HTHS) ja ainutlaatuisten kitkaa vähentävien ominaisuuksien ansiosta;
- Varmistaa helpon kylmäkäynnistyksen erinomaisen pumpattavuuden ansiosta, mikä vähentää huomattavasti moottorin käynnistyksen kulumista;
- Täyssynteettinen pohja tarjoaa alhaisen haihtuvuuden ja alhaisen öljynkulutuksen jätteille;
- Erinomaiset pesu- ja dispergointiominaisuudet sekä korkein lämpöhapettava vakaus estävät tehokkaasti kaikentyyppisiä kerrostumia ja pitävät moottorin osat poikkeuksellisen puhtaina koko öljynvaihtovälin ajan;
- Kestää tehokkaasti ikääntymistä korkean lämpöhapetusstabiilisuuden ansiosta, mikä pidentää öljynvaihtoväliä;
- Ainutlaatuinen öljykoostumus minimoi polttoaineseoksen LSPI (Low-Speed Pre-Ignition) ennenaikaisen syttymisen vaikutuksen moottoreissa, joissa on suoraruiskutus ja turboahdin;
- Yhteensopiva kaikkien pakokaasujen jälkikäsittelyjärjestelmien kanssa, mukaan lukien DPF, TWC, EGR ja SCR Mid SAPS -tekniikan ansiosta.
Suunniteltu henkilöautojen, maastoautojen, pakettiautojen ja kevyiden kuorma-autojen moniventtiilimoottoreihin sekä kevyisiin hyötyajoneuvoihin, joissa vaaditaan suoritustaso API SN Plus (API SN), A5 / B5.
Öljy ei sovellu käytettäväksi raskaissa kuorma-autoissa ja vastaavissa ajoneuvoissa!